lørdag den 25. december 2010

Til & Fra Kort.

Jep, det er lidt sent, ideen kom først til mig igår.
Jeg ved ikke, hvordan det var hos jer andre,
men hos var der lige et par ting eller 200,
der skulle ordnes inden julefreden kunne sænke sig.

En ting var mine Til & Fra Kort?
Jeg elsker hvis man får noget, man kan gemme
eller bruge til noget.

Så Til & Fra Kort er i år lavet af FIMO

SE MED HER:



Jeg har brugt fimo, kageforme, kagerulle, strikkepinde til huller


Rul fimo ud
og strik ud med kageform.
En god ide, rul fimoen ud mellem 2 stykker bagepapir,
så slipper det nemt.



Tryk dato eller navn
man kan bruge stempelfarve eller uden.
Husk også et lille hul til snor.



En tur i ovnen på 110 grader i 30 min.
De blev bare så fine.


3 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine! Den idé vil jeg da helt sikkert afprøve i nærmeste fremtid :)

    SvarSlet
  2. Hey skønne.. super side du der har lavet... måske de der kan udvikle sig til påske harer???.. knus vi ses torsdag

    SvarSlet
  3. Hej Maria. Mange tak, hvis du prøver, så bare husk at de ikke må være for tynde,
    så knækker de nemt. God fornøjelse!)

    Hey smukke. Tak, kunne ikke gøre det uden din evige prikken..........
    Kunne være vi skulle lave en kyllinge dag.
    Skal nok være der :)

    SvarSlet