søndag den 31. august 2014

Nye projekter i sommerhuset

Jeg er helt vild med palle-hotellet, sådan et er jeg nødtil at lave i sommerhuset også med krydderurter i øverste sal.

Olietønderne var også nogle fantastiske border, hvis man skal holde havefest.

Det så bare godt ud.

De her senge var helt fantastiske, jeg ville dog sætte en sengehest på, men tænk sig at hejse ungerne derop også tage dem ned når man har lyst.

Dobbelt fuglehus, det er jeg simpelhen nød til at lave.

Det var for hyggeligt.

Et lille vandbad eller hvad man nu skal kalde det for, ville ikke være af vejen.

Endnu et hyggehjørne, bare lidt surt at vi ikke kan have krukker.

En super god ide, en hylde lavet ud af et gammelt brædt, holdt af 2 snore og vupti en hylde.

Ja, hvis sommerhuset lå mere syd på ville hyggehjørnet set sådan ud.

Velkommen, velkommen til mit sommerhus, slå rø.... i sædet, ville jeg gerne kunne sige, når der kommer gæster, men det bliver nok til modellen nedenunder.

Pallemodel bliver det nok til, men nu er det vand i kælderen jeg skal lege med, så må sommerhuset vente.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar