tirsdag den 8. februar 2011

Hjemme igen.......................

helt til August, før det går løs igen.

Det handler om messer, først var der messe i Stockholm,
6 fede og lidt hårde dage, så tog manden på skiferie,
der tog Fanden ved den unge dame og jeg fik næsten
malet vores gang færdig ( ved ikke helt om den skal
have lilla prikker eller en grøn bred stribe foroven?

Så gik turen til Herning, Formland i 5 dage,
kom hjem søndag nat kl. 01.00
5 hyggelige dage, mødte en masse dejlige folk,
man desværre kun ser på messer.

Et lille pause var der også tid til, så var det bare derud af,
kigge og shoppe lidt.

Kig med her:


Majleg med de finste små mus med et dejligt lille hus



Og hele mussefamilie


Og her er hvad, der kom med hjem:



Hyggelige hoptimister



Hoptimist, turkis saltkværn, den fedste fodfil,
Glæder mig til at komme i sommerhuset
og kaste med blomster grenader,



Men tilbage til virkeligheden,
der skal arbejdes, ordre der skal tastes ind,
prislister, der skal sendes ud,
kundebesøg skal planlægges
osv......

2 kommentarer:

  1. Hej,
    Jeg vil da også følge med her hos dig! Jeg tror faktisk jeg har været forbi før på en surf-tur:))

    SvarSlet
  2. Hej Trine, du skal da være velkommen.
    Her er altid højvande og en smule side vind, så en surf-tur er da ikke udelukket!-)

    SvarSlet