mandag den 28. marts 2011

En dejlig dag i dag.


Skulle en tur i stof 2000 og en tur på posthuset,
begge dele endte med at blive hyggeligt.
I Stof 2000 var der 4 før mig,
den ene stod med sine gule converse,
dejligt, lilla frakke, skønne farver
Det blev lige til en kop te og løsning af blog og verdens situationen.
Super hyggeligt,
må snart forbi hendes butik.


Efter en kop te, 5 lynlåse og 3 knapper,
gik turen på posthuset.
Vi (læs: JEG)  har længe ledt efter en ny lampe
til vores spisebord.
De er nu fundet og pakkede ud
og se hvad der var i kassen.
Disse skønne runde kasser
og inde i:



Garn???????
For mine lamper, skal broderes?
Som I kan se, er skærmen
ud af Aida"stof"
og så er det bare i gang


Så er det bare i gang.
Fru Reuter.

6 kommentarer:

  1. Det ser godt nok spændende ud - jeg håber du broderer hurtigt, for jeg er miget spændt på at se dem...

    SvarSlet
  2. Ja, Rikke har for fed en stil. Havde hun sin nye ring på :-))

    SvarSlet
  3. Ja, tak for sidst. Det er nu hyggeligt at møde hinanden, sådan lige pludselig;-)
    Jeg kan godt forstå du ikke kunne leve videre uden de lamper. God arbejdslyst;-)

    SvarSlet
  4. Nix, jeg er ikke hurtig, meeeeeeeeeeeeen en må jo tage sig sammen, skal bare lige finde et mønstre.
    Jeg tror det skal være Susanne Schjerning's hjorte.

    Uha, ringe, dem så jeg dog ikke, skal nok forbi
    butikken i dag, så må jeg lige kigge.

    Jop, er de ikke bare fine, så vis du brug for at slappe med lidt nål og tråd, så ringer du bare.
    jeg tror godt, jeg kan klare en kop kaffe;0}

    SvarSlet
  5. Fed blog, du har, den glæder jeg mig til at følge:)

    SvarSlet
  6. Hej Kat. Tak og velkommen til, nu må vi se hvad tiden bringer;0)

    SvarSlet