torsdag den 3. marts 2011

For 25 øre blandet


Disse skønne Mumi bakker så jeg på Formland i Feb.
Hvis man skulle være helt vild i varmen,
så ring til GS Casa


Så har jeg handlet for 5 øre.


I nat skal jeg sove i mit nye sengetøj
Nu er jeg på 15 øre.


Og aftens kup:
Wiinblad fad med et lille skår
og en lille dåse, hvor der måske, har været "rullefilm" i



Jeg elsker Wiinblad,
hvordan det passer ind i "stilen" med lilla slagbænk
og bambi voksdug,
vides ikke, andet end det er min stil :-)


Det var så 10 øre
og alt i alt bliver det 25 øre!

Nu lyder jeg gammel,
men kan du huske, da man gik til slikbutikken
og købte 5 vingummibamser for 25 øre?





3 kommentarer:

  1. Tsk tsk tsk Søs. Har du nu shoppet igen.

    Håber stadig på tøvejr, så vi kan komme i sommerhuset næste weekend.

    :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er så gammel at jeg kan huske en-øres lakridser og to-øres karameller... ;o)

    SvarSlet
  3. God morgen!
    Kære søster, for 25 øre, går det nok.

    Hej Pi, det må ha' været tider ;-)

    SvarSlet