mandag den 6. juni 2011

Heldig mandag


På min morgentur med hunden fandt jeg dette gamle
badeværelseskab, på udturen!!!!
Var nødtil at gå i 20 min.
håbede bare at der ikke fik øje på det
og stor var min glæde at alle på Classensgade
i dag gik med skyklapper!
(hedder det det?)
Men hjem kom det.
Jubbi!!!!!!


En lille gave ventede mig,
da jeg lige var på besøg hos dette
2 pakker te,
gaver fra London.
Så dem skal jeg smage,
mens jeg lige skal vaske,
hænge mine nye knager op
(foto kommer)
og drikke te.
Hvem sagde multitaske!!!!

2 kommentarer:

  1. Hvor var det godt, der ikke var nogen der tog dit skab. Det er jo lige dig. Tillykke med fundet:-)
    Har i øvrigt sms'et med Rikke og vi blev enige om at fortsætte vores "snak" på email eller sms, og vente med en decideret aftale om at mødes til engang i august. Hvad siger du til det?:-)

    SvarSlet
  2. Det var også en hurtig tur, stakkels hund :0(
    August lyder godt, der ligger godt nok nogle messer, men det finder vi ud af ;0)

    SvarSlet