mandag den 12. december 2011

Julekort, nej det blev det hvis ikke til....


Julekort skulle det være i aften,
men det blev til uro'er i stedet.



I de blå/grøn farver til drenge
med en stor færge


En rumraket og hunde.
149,- + porto


Til pigerne er der,
orange og pink.


Der er blomster og tern,
pigen fra radisserne


Victor Banan fra den fantastiske børnebog
om den lille Abe Victor.


Bare jeg dog kendte en bette pige.


Uro til piger 149,- + porto


Jeg har nu brugt 1 time om det her,
da jeg har set håndbold,
FUC......K
Det var for vildt.
GO DANMARK!0)

5 kommentarer:

  1. Hvor er de fine, Pia. Håber de finder vej til de helt rigtige unger.
    Ja, jeg hørte håndbold fra sidelinjen og det var da for spændende:-)
    Knus til dig, min ven....
    Kate

    SvarSlet
  2. Kære Søs

    Dine uroer er rigtig, rigtig fine. Og vi kender faktisk en lille pige, som måske skulle have sådan én med posten, så jeg vil gerne købe pigemodellen.

    Knus fra din søster

    SvarSlet
  3. Ej, hvor er de flotte. Tak for dejlig inspiration.
    Hilsen Birthe

    SvarSlet
  4. Tak Kate.
    Et eller andet sted skal de nok gøre lykke;0)

    Hey Søster
    Det skal vi da nok finde ud af
    og hvem er det for en lille pige?

    Velbekommen Birthe
    Kan man sætte frimærker på keramik?

    God onsdag til jer 3 ;0)

    SvarSlet
  5. Det er da Pernilles lille pige. Hun skal have en pakke, synes jeg.

    SvarSlet