mandag den 29. juli 2013

En tur i Bøvlingbjerg

I Bøvlingbjerg (elsker det navn:O)) ligger der en lille hornvarefabrik som laver de mest fantastiske ting lige fra smykker til salatsæt.

I den rå model til dekoration

til den mere poleret.

Jeg er VILD med kæden til højre og hvis jeg kunne finde ud af at gå med sådan en fætter ville den med sikkerhed hænge om min hals lige nu.

I dag er det horn fra udlandet de bruger i dag, hvor imod i gamle dage hvor det var horn man købte horn efter slagtningen.

Kig forbi hvis du er på de kanter, man kan også komme ind på værkstedet og kigge med over skulderen.

Jeg var jo nød til at købe lidt med hjem, en lys ske til min the, en mørk ske til min sukker, en ring til ja min finger og et fino armbånd.

Gik lidt agurk, men kun lidt for hold da op der var så mange forskellige ting jeg gerne ville have haft med hjem.

Men man må jo stoppe et sted og der skulle også være penge til........

Doilys der er kommet en hel del med hjem og jeg håber at kunne vise jer mit projekt sidst på ugen.

Jeg kan godt li at "Fisk" skriver på deres prismærker hvad dine penge bliver/kan blive brugt til.

6 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine horn varer du har fået dig der:-) Jeg har engang set Hornvarefabrikkens ting på et marked, men jeg har aldrig været der:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skulle tage dig en lille køretur forbi bare det at gå rundt og kigge, pille og komme ind på værkstedet, syntes jeg er lidt at et hit;))

      Slet
  2. De hornsager du der har købt, er virkelig labre!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg kunne nemt have købt hele butikken, men Lars og Rasmus ville ikke tage bussen hjem;0))

      Slet