tirsdag den 5. august 2014

Arbejde < kreatid

For en god uge siden sluttede min sommerferie, en skøn en af slagsen fyldt med dejlig mad, skønne mennesker, tur syd på (og ja vi fik regn og skyer, som mange andre, men stadig en skøn tur)

Jeg har haft god tid til at være kreativ (kan så desværre ikke finde det gode kamera, så derfor de lidt grumsede billeder) så gave/bytte-skuffen er fyldt op med punge og tehætter, for ja det bliver efterår engang igen.

Kan se at jeg også er lidt skæv, men lidt sjov må man jo have i hverdagen.

Ja det var dengang man tog sit fine tøj på og gik i byen.

Den lille pung med stege på mindre mig om foråret da jeg var på tryk/broderi kursus hos Mette og Karen Marie.

Landsbyhygge kan selv en byboer som jeg have brug for.

Elsker den lille tittekant med blomster, den er fra en gammel kjole (jeg er ikke så god til at smide ting ud, man ved jo aldrig hvornår man får brug for det)

Den lille havfrue kigger forbi hende en gang om ugen, lige nu er hun dog svær at få øje på for alle de skønne turister, der har valgt at besøge København.

Net, muleposer, pædagog tasker, kært barn har mange navne og jeg er vild med den.

3 stk. er det blevet til med lidt forskellige detaljer, grå er jo en sikker vinder herhjemme.

Og gul, jeg elsker gul, desværre ligner jeg en død med gult, men et net i gult med lidt gråt. Ja det er lige mig,

Da jeg gik i skole, lærte jeg at Krokodillenæb < spiser det hele og som overskriften skriver, så spiser mit arbejde alt min kreatid, så gæt hvem der glæder sig til efterårsferie?

7 kommentarer:

  1. Hahahahaha ... glæder sig til efterårsferie?! Jeg havde slet ikke tænkt på at der er efterårsferie.
    Nåmn. Skal da ellers lige love for at du har stor-produceret. Og hvor er dine ting bare mega-flotte. Sikke mange dejlige broderier - og brugt på en rigtig fin måde!

    SvarSlet
    Svar
    1. Så var det da godt at jeg ikke skrev juleferien, så havde du da vist grædt af grin hi hi.
      Elsker at sidde oh hygge med det og så er det altid rart at have lidt i gaveskuffen, selv om familien vist er ved at få nok:0))

      Slet
  2. Wauw du har nået meget - er vild med det nmåde du udnytter de smukke gamle broderier,tror jeg skal på jagt i genbrugs biksene rundt omkring :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg slapper vildt meget af når jeg sidder og vælger stof (kan godt tage laaaang tid) og syr, elsker alle de timer damer rundt omkring i landet har lagt i at lave de fine broderier.
      Elsker det;0)

      Slet
  3. Hold nu op, hvor har du fået lavet mange fine ting! Det net! Jeg savler bogstavelig talt! Føj, hvor er det flot!

    SvarSlet
    Svar
    1. Og øh... er nogle af pungene til salg? For så vil jeg totalt gerne købe den med hunden! :)

      Slet
    2. Måske jeg skulle kaste mig over savlesmæk, som det næste ;0)) jeg sender dig lige en mail.

      Slet