fredag den 17. august 2012

Kunsthåndværker Marked på Vor Frue Plads

Så blev det endelig tid til Kunsthåndværker Marked. Jeg har kastede min kærlighed på Katrine's æsker som er lavet i hånden med tryk, broderi, humør og kærlighed.

 
Theselskab med veninderne gir' Louise's fantastiske smykker heldt lyst til. De er fyldt med små fine detaljer med ting fra din hverdag: thekande, vandkande, den lille fugl, kirsebær og den danske Marie Kiks;))

Hos Lone har jeg kastede min kærlighed på Cirkuselefanten, det er næsten som om at hver ting fortæller et eventyr med de fine tryk og farver. Når Rasmus er færdig med at spille fodbold i stuen, sååååå skal jeg på shoppetur hos Lone.

Hvem vil ikke gerne ha et guldplaster, en re-cycled kæde med arvesmykker eller den lille skønne fuglekæde. Alle Rikkes smykker oser at gode tanker og fantastisk inspiration.

Jeg er vild med genbrug, som her: gamle smørrebrætter lavet om det ringe med små perler, sølv og guld kugler.

Dameben er som regel ikke noget jeg kigger på :0)) men Signe's er jeg vild med dem altså af dem af ler. Opbevarings æskerne står klart på min julegave ønskeseddel med deres fine farver og form. Dette indlæg er ikke sponsorere, men hvis det var måtte det gerne være af Danske Bank for så ville I alle sammen få besøg enten her fredag eller lørdag som er sidste dag.

5 kommentarer:

  1. Ja Pia det er nogle helt fantastiske og anderledes ting der er at se på Kunsthåndværker markedet.
    Tak for i går
    Knus

    SvarSlet
  2. Super fine ting især syntes jeg de ringe af smørrebrædder er sjove..
    God varm weekend

    SvarSlet
  3. Du har ret mor, det var nogle super fine ting og der var helt noget til julegave ønsker.
    Tak for frokost.

    Hej Blogmoster
    Ja de er så fine både som ring, men også øreringene. Hvis du har mulighed for at kigge forbi skulle du gøre det, der er så mange ting både at tage med hjem og for at få inspiration.
    God weekend

    SvarSlet
  4. Ej nogle fine sager. De der krus med cirkuselefanten....så fine:-)
    Knus

    SvarSlet
  5. Du skulle ha' kigget forbi, der var så mange fine ting og sager.
    Og ja man må bare elske elefanten:))

    SvarSlet