onsdag den 14. august 2013

Panik!!!!!!!

Panikken breder sig.

Jeg er i gang med at lave en lampe og har ikke mellemlægsservietter nok, ja det hedder de herhjemme. Så mor er sat i gang med at tømme Værløse og omegn inden vi skal mødes og en tur på marked på Vor Frue Plads i morgen.

Først blæste jeg mine lunger ned i en kæmpe ballon, så frem med tapet klisteren, dvs jeg stod og strøg dem alle så de var flade og fine for derefter at krølle dem sammen og putte dem ned i klisteren :O))

Man skal ikke sætte sig på vores køkkenbord medmindre man vil sidde fast.

Jeg syntes at min bunke var stor, men desværre ikke stor nok, så i morgen på vej hjem fra arbejde skal der ledes.

4 kommentarer:

  1. Hejsa ;o)
    Håber du har haft en dejlig sommer. Det har jeg og er først lige ved at lande igen ... har ikke være hjemme i alt for mange uger og praktiske, huslige opgaver har hobet sig op, SUK !!!
    Har du ikke heldet med dig i morgen, så kender jeg et sted, hvor de er MEGET billige og hvor der er vildt mange ;o)
    du siger bare til, og jeg skal skaffer dem du har brug for.
    Kh. Hanne

    SvarSlet
  2. Halløj med dig. Ja det er langt tid siden man har set dine kreative evner;0))
    Jeg har haft en fantastisk og dejlig kreativ sommerferie, kunne godt bruge et par uger mere, men sådan er det jo ikke.
    Takker min dejlige mor havde nogle med til mig i dag, så efter maden går det løs også håber jeg at der er nok. Men hvis jeg bliver glad for den for jeg nok brug for flere, så skal sommerhuset nemlig have en. Tak fordi du gad:))
    Glæder mig til at se og høre om din sommer.
    Kh Pia

    SvarSlet
  3. Aj altså hvor ser det fint ud PIa, jeg har da helt lyst til at gå i gang med en også nu hvor jeg ser din bunke her :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det syntes jeg klart du skulle gøre, jeg prøver igen igen i denne uge og hvis det ikke lykkes, hænger jeg sgu bare en pære i loftet.
      For nu er det sgu nok;0))

      Slet