tirsdag den 24. september 2013

Taxichauffør på svampe


I weekenden var jeg taxichauffør for min kære datter, på svampe var jeg dog ikke selvom vi har nok af dem i sommerhuset.

Der er nok at vælge mellem store, små, høje, lave, brune over i det orange.

Græs har vi ikke så meget af, men mos har jeg nok af.


Fredag aften mosekonen brygger og en fantastisk fuldmåne, mon det har noget med hinanden at gøre?

Ikke til at se at det er militæret der leger her.

Jeg fandt endelig tid til at være krea her i weekenden, dette her skulle gerne ende med at blive et fad til mit kalenderlys, vi får se om 14 dage, når turen går i sommerhuset igen denne gang med mor mm.


Jeg havde en ide til jul, ja ja jeg ved det godt, men det er altså jul om 3 mdr. Tilbage til ideen julekugler i beton og nej det holder ikke, det er ikke til at få betonen ned i bordtennisbolden og sønnen blev heller ikke for glad, da han så sine bolde forsvinde...

1 kommentar:

  1. Håber der er masser af svampe når vi skal på KREA tur i weekenden, glæder mig 😀😀

    SvarSlet