mandag den 7. april 2014

Orange regbue uge
















Gudskelov er det svært at finde orange herhjemme  for det er godt nok ikke min farve.

Så i går gik jagten ind på orange i regnbuelegen og lidt bleve det til, prøv og kig med:

Min køkkensaksen ville aldrig kunne undvære den, kun farven...

Heldigvis kunne min kære datter hjælpe lidt til.

Mandens kaffekop og ja du ser rigtigt, jeg gad ikke vaske den op inden jeg tog billede, men hvad så? vi har vel alle snavset kopper på køkkenbordet nu og da.

Et lille kort fra sidste års påske gave fra en skøn medblogger med en fin orange perle.

Min rullekniv som jeg ikke kan undvære.

Skøn (yes jeg skrev skøn) lysestage.

Gaffatape, hvorfor orange????????

Den er nu dejlig at rulle fusser på.



9 kommentarer:

  1. Du klarer orange flot Pia og sjovt at blive kaldt for medblogger, jeg føler nærmest at jeg er gået helt istå med det bloggeri. Vil dog gerne være din medblogger Pia og vi skal forhåbentlig snart ses.

    SvarSlet
  2. Jeg er nu glad for at det er slut med den orange, for det er sgu for meget 70er til mig;O))
    kender godt det der med at gå i stå, det er jeg virkelig også, men lige nu er det min eneste duft at noget kreativt, sååååå vi må se.
    Jaaaa, jeg var lidt i tvivl om hvad det nu lige var jeg skulle dig, så du blev lige til min medblogger og ja det ville være hyggeligt hvis vi kunne finde en dag.

    SvarSlet
  3. Hahahahaha, Men sikke mange små bitte klatter orange du alligevel kunne finde rundt om. Jeg har det jo ligesådan med den orange farve. Meget begrænset i min hverdag - men ikke en hadefarve dog.
    Er ret vild med kaffekoppen. Snavs er eller ej. Designet er 'rent'. Ha' en skøn dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa lidt blev det til rent eller ej.
      Kaffekoppen får også lov til at blive sammen med dens venner.
      God aften til dig.

      Slet
  4. Du fandt da alligevel mange orange ting.. Jeg vil klart også sige at det er ikke min ynglings farve

    SvarSlet
    Svar
    1. Som sagt blev det til lidt, men det tog sin tid;0))

      Slet
  5. Jeg synes det er dejligt at den gode saks lyser op når den gemmer sig i stofbunkerne :-) og godt med lidt varme glade farve klatter hist og pist :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er helt med de skønne farve klatter, men nej om det bliver orange herhjemme, det må skyldes min barndom i 70'erne.
      Så længe de gemmer så og ikke er så tydelig er de velkommen!0)

      Slet
  6. fine orange ting og igen en saks med orange skaft dem er der mange af :-)

    SvarSlet