søndag den 26. maj 2013

Om at priorterer

Det er jeg ikke godt når det kommer til mig selv. Efter jeg har fået nyt arbejde syntes jeg ikke at jeg har nogen tid til at mig, er god til at passe på alle de andre, købt ind, gjort rent og passe hunden. Men jeg glemmer mig selv (som mange andre kvinder) og det skal være slut så i dag har jeg været på loppemarked (fik godt nok denne lille lysestage) og har næsten syet min slikposepung færdig og det bedste jeg skal finde kalenderen frem og fikse en krea weekend med mor og søstre og en tur til Sverige for at suge kreativiteten ud af denne skønne kreabombe.

9 kommentarer:

  1. Det er godt at huske at passe på sig selv. Lyder som nogle dejlige planer du har :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep, jeg har bare ikke haft tid med alt det nye har jeg været hel flad, når jeg er kommet hjem, men nu er jeg klar også skal der leges krea.

      Slet
  2. Ja, godt at have noget at se frem til, Pia. Smukke stager:-). Har lige været et smut i Malmö i weekenden. Købte småting på Soppstationen og på Drottning Torget. Det var Oles fødselsdag, så vi var ovre og hygge med pigerne:-)
    God arbejdslyst.
    Kh. Kate

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps, det var nu kun den lille jeg loppede, de andre har jeg selv lavet.
      Tillykke med Ole, jeg syntes lige at du sad og legede cowboy;0)) en tur til
      Malmø kunne jeg nu også godt bruge, men det bliver en tur til Esløv de har den mest fantastisk genbrugs og så kan jeg lige snuppe en kop the hos krea Hanne
      Stort knus og tillykke

      Slet
  3. Ja Pia det er vigtigt at passe på sig selv, da du ligner mig på mange punkter skal det nok komme. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære mulle. Jeg kommer i tanke om det engang imellem også skal der ske noget, imellem tiden har jeg jo dig der passer på mig;0))

      Slet
  4. Kender det kun alt for godt!
    Sikke et fint fund af en lysestage - passer så godt til dine vaser. Vi skal også ha´fundet en dag til noget hygge med de andre dejlige damer:-) - måske i løbet af sommeren? Knus Kristine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak syntes også den er hyggelig, jeg er så klar til krea vi må se at finde nogle dato'er og vi skal ikke så meget her i sommerferien. Knus pia

      Slet
  5. Ja, ved du hvad ... ;o)
    Kan du så få fundet den kalender frem og kom afsted, søde.
    Jeg vil love dig en uforglemmelig dag (det kan jo være så mange ting hihihih ... )
    God at du lige stopper op og får mærket efter.
    Knus til dig, "kaffen er sat over"
    ;o*

    SvarSlet