onsdag den 11. juni 2014

Undskylde bankkonto, undskyld

men engang imellem må man gerne forkælde sig selv, især efter en dag/nat med mega hovedpine/opkast og en tur til massage, så er det ikke svært når man lige kører forbi en skøn butik og ens ynglings farver ligger der og SKRIGER på en.

Det er ikke svært at se hvilke farver jeg elsker, grå er helt min sort, gul syntes jeg er fantastisk se lige denne her cardigan. Den er sgu da fantastisk, men jeg ville ligne en død sild i den, meeeen jeg er nok nød til at sy mig endnu en jakke i den grå/gule Pepper med kanter af den med solsikker, så er der lidt gult og jeg ser ikke død syg ud i den.

6 kommentarer:

  1. Håber du har det bedre. Er helt sikker på at bankkontoen tilgiver dig, når du er så god til at undskylde - og vælge stoffer ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. ;0)) jo tak for nu, jeg er ikke helt sikker på det der med tilgivelse, da jeg godt kan se at jeg bare ikke kan leve uden en quiltede jakke pepper, meeen gudskelov var den sat ned.
      Så jeg tror nok hvilken vej cyklen køre mig hjem i morgen...

      Slet
  2. Ejiiiiii hvor ser det bare lækkert ud Pia, ja alle tre farver er jeg helt tosset med. Særligt de to øverste, ved du hvad de hedder?

    SvarSlet
    Svar
    1. ;O)) den ene hedder Pepper og jeg ved ikke hvad den anden hedder, syntes bare den er skøn. Ellers kig forbi Super-carla det er der de er købt, er på vej efter mere, er bare nød til at sy en jakke, så igen undskyld bankkonto...

      Slet
  3. Hold nu op for nogle lækre ting, den butik skal jeg da vist forbi på mandag, hvor den står på stof-shopping i det københavnske.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er lidt farlig;0) men prøv lige og kig forbi hendes Web jeg kender ikke lige hendes tider.
      God tur, Karen

      Slet